Ga direct naar de inhoud Ga direct naar de filters Ga direct naar de footer

Inkopen met SAP Ariba

De Belastingdienst gaat werken met SAP Ariba voor het digitaal afhandelen van inkoopprocessen. Dit platform helpt ons dan om onze inkoopprocessen transparant, efficiënt en rechtmatig te beheren. Op deze pagina vindt u meer informatie over het registreren van een account en het werken met SAP Ariba.

Over SAP Ariba

De Belastingdienst maakt haar inkoopproces efficiënter en transparanter.

Wij digitaliseren stap voor stap onze manier van samenwerken met leveranciers. Dit betekent dat wij geen papieren documenten of handmatig verzonden inkooporders, orderbevestigingen, wijzigingsorders en pakbonnen meer verwerken.

Met SAP Ariba zorgen wij dat onze inkoopprocessen niet alleen efficiënt en transparant verlopen maar ook rechtmatig. Dit maakt de verwerking sneller, vermindert de administratieve belasting en draagt bij aan een duurzamere werkwijze.

Om deel te nemen aan aanbestedingen en inkoopdocumenten van de belastingdienst te ontvangen dient u als leverancier te beschikken over een Ariba Netwerk account.

Inloggen SAP Ariba netwerk

Log in op hun netwerk via de website van SAP Ariba. Geen inloggegevens? Registreer dan eerst via hun portaal.

Meer over registeren

Deelnemen aan een aanbesteding

Mutaties doorgeven

Vragen?

Heeft u vragen over registreren? Neem dan gerust contact op via leveranciers@belastingdienst.nl of bel naar +31 88 15 59 836. De openingstijden van dit nummer zijn werkdagen van 10:00-12:00 en 13:00 tot 15:00.

Deel deze pagina